ویانا

سید حسین درواری

ویانا

سید حسین درواری

درد و لبخند

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۷ ب.ظ

درد های دل من،

          جوابش بغض و اشک نیست.

در حوالی دل من،

              پر از لبخند است.

درد ها زوج آفریده شدند

               درد ها خنده دارند

                            از بس درد دارند

ضرب درد با درد

          جوابش لبخند است

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۷ ب.ظ

نظرات  (۲)

  • امیر و الیزابت ..
  • سلام
    اگه لگو رایگان میخوایین به وب ما بیایین براتون لگو و بنر به صورت رایگان طراحی میکنم...


    با تبادل لینک موافقی؟

    درد دلهای من چه دلتنگند

    در اغوششان بس گریه روییدو بارید

    دردهای من بزرگند

    و

    روزی مرا در اغوش میگیرند..

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">